Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Pentru că dese ori sunt întrebată despre modul de aplicare a fondului de ten (fdt), am decis că ar fi util un articol cu prezentarea a câteva dintre metodele mele preferate. Până a trece la aplicarea propriu zisă a nuanţei fdt este important de menţionat etapa de aplicare a unei creme hidratante, dar şi a unei baze sau primer pentru faţă.

Prima şi cea mai simplă metodă este aplicarea fondului de ten cu ajutorul degetelor. Simplu, econom şi rapid 😉

Următoarea metodă ar fi utilizarea pensulelor speciale pentru fondul de ten. Ştim bine cât de importantă este alegerea unui fdt corespunzător tipului de ten. Sub aceeaşi  regulă se alege şi pensula specifică de aplicare. Câteva exemple de acest fel: pensula clasică pentru fdt, pensula duofibre, pensula densă flat angled sau kabuki etc.

Foundation applicationsFoundation brush RTFoundation brushFoundation brush DiorÎnsă metoda mea preferată mai mereu ramâne a fi cea cu ajutorul magicului bureţel roz în formă de ou – Beauty Blender. De ce magic? Pentru că oferă o acoperire perfectă de skin illusion (flawless). De cele mai deseori însă combin două dintre metodele prezentate mai sus. Încep aplicarea cu degetele sau pensula ca mai apoi să unformizez stratul de fdt cu beauty blender-ul umezit în prealabil. Am ales să combin pentru că nu imi place să aplic fdt pe bureţel şi mai apoi să-l transfer pe ten. Cantitatea cea mai importantă rămâne oarecum pe bureţel şi nu pe ten. Astfel după ce întind fdt pe suprafaţa tenului cu ajutorul beauty blender-ului se absoarbe excesul, evitând astfel efectul artificial de mască. Rezultatul e de vis! Am auzit de multe ori marii guru şi experţi ai make-up-ului vorbind despre rezultatul asemănător cu cel al aplicarii cu ajutorul unui aerograf (airbrush). Din informaţiile analizate despre Beauty Blender, am înţeles că ar exista 3 tipuri de bureţei de diverse culori şi densitate. Astfel cel alb ar oferi o acoperire mai fină de tipul unui BB cream, cel roz – mediu, şi cel negru ( zis şi PRO creat special pentru make-up artişti ) – cu o acoperire ceva mai mare.

Beauty Blender

colors beauty blender

Sunt într-atât de încântată de beauty blender încât mi-am comandat tocmai 3 bucăţi şi abia aştept să imi ajungă  (din State, pentru că în România nu se prea găsesc) 🙂 Dacă vă încântă ideea de a folosi aceste mici minunăţii puteţi face comandă la Cosmetice Andra, pe care o recomand cu mare drag atât pentru seriozitatea de care mereu dă dovadă, dar şi preţurile accesibile 😉

Voi ce metode de aplicare a fdt preferaţi? 😉

P.S. Andra lucrează cu cliente şi comenzi atât pentru România cât şi pentru Republica Moldova 😉

P.P.S. Articolul nu are un scop publicitar. Nu este decât o recomandare şi o părere proprie. Produsele au fost achiziţionate personal, iar pozele îmi aparţin.

