Etichete

, , , , , ,

Astăzi vom vorbi despre un produs care nu este neapărat de primă necesitate în make-up, însă a devenit un must-have pe care îl utilizez în fiecare zi din momentul de când l-am luat – Meteorites Guerlain Perles de Paradis.
image

image

Chiar dacă am meteoriţii Guerlain Perles de Paradis din colecţia de primăvară 2013 de ceva timp, mi-a luat mai mult de o lună ca să testez produsul şi să mă conving cât de mult îmi plac.
image

Guerlain Meteorites Perles du Paradis4Meteorites Guerlain, după cum vedeţi au revenit la varianta iniţială a cutiei (carton imprimat). Deşi arată foarte bine în stil retro, am rămas puţin dezamagită, aşteptând cutia de metal. Însă aceasta nu e singura schimbare! Perlele nu au dimensiunea cu care ne-am obişnuit, sunt mai degrabă nişte biluţe foarte drăguţe. De aici şi greutatea alta – 56g ( în loc de 30g), deci şi mărimea cutiei mai mare.

image

Dacă până acum versiunile limitate de perle Guerlain aveau mai mult efect de iluminare cu sclipici, Perles de Paradis oferă şi puţină culoare roz pentru a împrospăta tenul obosit. Desigur efectul este wow! aşa cum ne-am obişnuit cu specificul perlelor Guerlain. Tot ce pot spune despre produs este că mi-a provocat dependenţa şi am început să-l folosesc de fiecare dată atunci când mă machiez.

Articolul nu are un scop publicitar şi nu este o recomandare, doar o părere proprie. Produsele au fost achiziţionat personal, iar pozele îmi aparţin.

