Etichete

, , , ,

Estee Lauder Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher serum este produsul de care m-am îndrăgostit din prima. A fost o decizie luată încă de la prima aplicare. E aproape pe terminate, deci l-am utilizat îndeajuns, zic eu, ca să-mi fac o părere cât de cât obiectivă.

Promisiunile producătorului:

Un ser cu acțiune rapidă care oferă pielii cele mai dramatice beneficii, mai eficient decât oricând înainte. Cu Idealist, pielea arată şi se simte ca o piele ideală. Porii pot părea cu 1/3 mai mici instantaneu. În urma aplicării se observă o reducere de 69% în aspectul porilor în doar 4 săptămâni. O piele incredibil de moale, netedă şi mătăsoasă, de o mai înaltă claritate și luminozitate.

 

Părerea mea:

Este, într-adevăr, un produs foarte plăcut tenului, care oferă pielii o senzaţie foarte fină, netedă şi plăcută atingerii. Ce ţine de pori, nu pot să spun multe pentru că nu am problema porilor măriţi, ca să pot face o comparaţie de până la şi după aplicare. Din ingrediente, însă, ştiu că conţine silicon şi mica, ceea ce ar face ca pielea să arate mai luminoasă şi uniformă. Serul mai conţine şi ingrediente pe baza de plante anti-inflamatorii (care ajută la minimizarea petelor roşii minore) şi antioxidanţi (cum ar fi ceaiul verde, care ajută la menţinerea pielii protejate de radicalii liberi).

Pe lângă aceste aspecte pozitive ar mai fi totuşi şi un aspect negativ de care, însă, nu am fost personal afectată. Vorbesc despre existenţa în lista de ingrediente a componentelor de parfum limonene și linalool, care sunt prezente într-o cantitate cu potențial iritant.

Întrebată fiind dacă îl voi mai cumpăra şi folosi în continuare, răspunsul nu s-ar lăsa mult aşteptat: cu siguranţă, da! 🙂 Voi ce spuneţi?

Articolul nu are un scop publicitar şi nu este o recomandare, doar o părere proprie. Produsul a fost achiziţionat personal, iar pozele îmi aparţin.

