Etichete

, , , , , , , ,

Produsele de astăzi sunt : Anti-Aging Clear Skin Hydrator din gama Resist şi Super Antioxidant Concentrate Serum din Gama Skin Balancing.

Produsul RESIST Anti-Aging Clear Skin Hydrator conține un complex exclusiv de ingrediente antirid care înnoiesc şi refac structura pielii, făcând tenul să arate mai tânăr, tonifiat și proaspăt. Antioxidanţii puternici şi conţinutul de ingrediente benefice stimulează producţia de colagen, repară urmele dăunătoare ale soarelui şi estompează petele roșii cauzate de acnee. Are o textură gel-cremă catifelată care produce o senzaţie extrem de uşoară, placută şi confortabilă la nivelul pielii. Un produs de nota 10!

Dacă vă mai amintiţi, zilele trecute am testat unul din serurile gamei Resist şi nu mi-a plăcut că lăsa o peliculă uleioasă, astfel mi-am propus să testez şi produsul Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum despre care intuiam că s-ar comporta mai light. Acesta reprezintă o combinaţie de antioxidanţi benefici, ingrediente skin-identical,  cell-comunicating (inclusiv retinol), anti-iritanţi şi agenţi de netezire şi matifiere (ceea ce îl face util şi ca bază de make up). Ajută în funcţionarea normală a celulelor pielii şi nu permite producerea excesului de sebuum.  Are o textură gel destul de interesantă, apropiată de cea a unui jeleu, iar aplicată pe piele, se comportă ca o spumă-mousse. Senzaţia finală este o piele catifelată, fină, netedă, extrem de placută (nu încetam să o tot ating pe parcursul zilei, deşi ştiam cât de incorect este), iar cel mai deosebit este faptul că nu lasă tenul încărcat de o peliculă grasă. E un produs fabulos şi mă bucur că l-am găsit!

