Etichete

, , , , , , , , ,

Perfect conştientă fiind de efectele nocive ale soarelui asupra pielii, încerc ca de fiecare dată ieşind din casă să utilizez unul din produsele SPF care le am. Deoarece sunt zile foarte însorite şi altele mai puţin însorite, folosesc şi produse SPF cu grad de protecţie de la 25 la 45. Ceea ce niciodată nu mi-a plăcut la produsele sunscreen este faptul că mereu lasă o senzaţie încărcată a tenului, de cele mai multe ori grasă chiar, deci sunt încă în căutarea unui produs perfect. Dacă cunoaşteţi unul de acest fel pentru un ten mixt, daţi-mi de ştire, vă voi fi foarte recunoscătoare 😉

Produsul testat de astăzi este un sunscreen Paula’s Choice din gama Sun Care cu SPF 45 (Extra Care Non-Greasy Sunscreen) şi îmbogăţit cu antioxidanţi, destinat atât pentru faţă cât şi pentru corp. Este o loţiune mătăsoasă care promite că ar realiza un ten moale şi mat, o protecţie largă a spectrului de raze solare, şi că ar fi rezistent la apă şi transpiraţie până la 80 minute – ideal pentru sporturile în aer liber. Partea cu rezistenţa la apă nu am reuşit să o testez, însă faptul că ar face un ten matifiat, în cazul meu nu a fost valabil. Din păcate, am avut aceeaşi senzaţie de ten îngrăşat şi încărcat. Mai mult ca atât, am aplicat ca deobicei şi în zona ochilor (Paula Begoun m-a convins de inutilitatea folosirii unei creme speciale pentru ochi) şi drept urmare în următoarele 30 minute am simţit şi un oarecare disconfort şi iritaţie la ochi. Cu siguranţă, nu voi folosi această cremă pentru faţă, însă ar fi foarte utilă în zilele de plajă pentru restul corpului.

