Etichete

, , , , , , , , , ,

În prima zi am început testarea Paula’s Choice cu produsele de curăţat a tenului – dimineaţa şi cu exfolianţii chimici BHA – seara.  Produsele de curăţat tenul au fost RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser şi Skin Balancing Oil-Reducing Cleanser. În alegerea unui cleanser, întotdeauna urmăresc ca să conţină surfactanţi blânzi, dar să nu lase pielea uscată. Am aplicat o mică cantitate de produs în fiecare parte a feţei, pentru o comparaţie cât mai reuşită şi palpabilă. Am spumat cu apă puţin produs între palme, şi cu mişcări circulare am masat pe piele timp de 30 sec. Ambele cleansere s-au dovedit a avea o textură mai mult cremă care spumează foarte puţin.

Fiind (ne)fericita posesoare a unui ten mixt cu tendinţe de îngrăşare în zona T şi fără mari probleme, decât unele puncte negre şi uneori pustule albe (în dependenţă de produsul folosit) mi s-a creat părerea că ar fi mai potrivit cleanser-ul din gama Resist, însă dupa testare, am observat că Skin Balancing Oil-Reducing Cleanser, dupa cum şi numele, a curăţat mai bine excesul de sebuum şi senzaţia la nivelul pielii e mult mai curată, moale şi plăcută. În felul acesta am înţeles că am un ten mai gras decât îmi imaginam. Acum, nu ştiu cât e de corect sa fie tenul foarte bine curăţat de sebuum, sau e nevoie de un produs mai blând.

Seara am testat exfolianţii chimici : Skin perfecting 2% BHA liquid şi BHA gel.

În urma multitudinilor de documentări din diverse surse, atât de pe site-urile Paulei Begoun, cât şi de pe blogul Pasagerei, am înţeles că utilizarea BHA ar avea multiple avantaje (rezultate vizibile dupa 6 luni de utilizare) : ameliorează aspectul şi textura pielii, îndepărteaza excesul de sebuum şi curăţă porii, deci rezolvă problema punctelor negre, îmbunătăţeşte cicatricele şi petele datorate acneei, îndepărteaza celulele moarte de la suprafaţă şi are un efect uşor antimicrobian şi antiinflamator.

Iarăşi pe tenul demachiat, curat şi uscat, am aplicat câte o mica cantitate de BHA: pe partea dreaptă a feţei cel lichid (aplicat pe o dischetă demachiantă şi mai apoi pe piele, mai puţin în zona buzelor), iar pe partea stângă – gelul (direct pe piele). Am constatat că gelul lasă o urmă mai grasă care nu dispare neapărat repede, ci numai dupa aplicarea următorului produs care ar trebui sa fie un hidratant puternic. Am înţeles că ar exista şi tipul BHA loţiune, pe care aş fi curioasă să-l testez la urmatoarea comandă.

