Etichete

, , , ,

Am hotărât să-mi schimb rutina de îngrijire zilnică a pielii şi am decis să integrez produse cât mai bine formulate şi care să corespundă cerinţelor şi nevoilor tenului meu. Rutina de îngrijire se bazează pe reacţia şi mai ales rezultatul diverselor produse asupra pielii, însă cel mai mult testând şi experimentând se observă comportamentul pielii asupra diverselor produse. Desigur că nu toate produsele bine formulate sunt potrivite fiecăruia, de aceea doar experiența cu un anume produs poate demonstra beneficiul pielii fiecaruia. Am așteptări realiste de la produsele pe care le voi folosi și înțeleg bine că pielea are nevoie de timp pentru a descoperi adevaratele rezultate ale produselor noi. Imi plac produsele bine formulate şi sunt mereu atentă la ingrediente şi continut, de aceea, de astazi mi-am propus sa testez produsele Paula’s Choice pentru o săptămână. Nu le voi testa pe toate, doar unele de care am nevoie şi pe care le-am ales pentru a-mi suplimenta schema rutinei zilnice.

Nu sunt produse general valabile pentru oricine. Fiecare ar trebui să-şi construiască o rutină bazată pe nevoile tenului, preferințe spre anumite produse, buget, etc.

Micul experiment nu are ca scop o campanie publicitară şi nu este o recomandare personală. Produsele au fost achiziţionate personal, iar pozele îmi aparţin.

