Etichete

, , , , , , , , , ,

Cutiuţa cu surprize pentru septembrie a ajuns şi la mine! De cum am primit-o nu reuşeam să o deschid mai repede şi tot miroseam ca să-mi dau seama de la ce venea parfumul atât de plăcut. Primele care au ieşit la iveală au fost cartonaşele cu descrierea produselor. Am reuşit să citesc doar scrisoarea şi am urmat indicaţiile de acolo: am deschis cu grijă fundiţa, am înlăturat hârtia şi am descoperit sursa acelui parfum misterios care venea de fapt de la tarta parfumată Yankee Candle cu aroma Clean Cotton. Mai apoi, am descoperit cele 4 cosmetice necesare trusei de beauty pentru un aspect radios şi sănătos al parului şi tenului: Hennaplus – Hairwonder, crema reparatoare şi regenerantă pentru păr (travel size, 20ml), Anti Stress Cream Danielle Laroche (full-size, 50ml), Serum Mario Badescu Cellufirm Drops (minisize), cât şi mini parfumul tester Giordani Gold.

Pink Box, multumesc, mi-am început ziua într-un mod foarte placut! 🙂

