Etichete

Proaspăt impresionată după vizionarea filmului „Playing the Moldovans at Tennis” mi-ar plăcea un schimb de păreri în legătură cu acesta. Cică a fost creat conform best-seller-ul cu acelaşi nume. Despre carte am auzit mai demult, însă nu am avut ocazia sa o parcurg, şi nici măcar să o ţin în mâini. Întotdeauna am fost fascinată de modul cum străinii ar putea descrie Moldova după primele impresii. Undeva în aceleaşi mici asemănări mi-a reamintit şi de filmul „Nunta în Basarabia”. Au fost momente unde mi s-a părut că s-au exagerat unele lucruri, însă totodată îmi dau seama că sunt viziuni şi păreri personale care pot fi interpretate diferit. Mi-au plăcut foarte mult dialogurile simple, însă atât de profunde, din care se înțelege perfect situația, mediul şi starea lucrurilor de prin 1998. Vă las sa-l priviţi şi vă aştept cu reflecţiile personale 😉

