Etichete

, , , , , , , ,

Întotdeauna am fost curioasă să încerc conceptul de beauty box. Dintre toate, cea mai atrăgătoare mi s-a părut Pink Box. Este pentru prima dată când primesc o astfel de cutie şi eram foarte nerăbdătoare să ajungă mai repede la mine. Pink box-ul de luna aceasta ne-a pregătit următoarele surprize: două produse Eucerin (loțiunea micelară şi crema de mâini), cate un produs Urgo (cutia cu plasturi banda), Bruno Vassari (crema de zi calmantă) şi Avon (mascara).

Vroiam mereu sa testez produsele Eucerin şi iată că a apărut şi momentul. Soluţia micelară Eucerin produs full size a căzut numai bine, deoarece era pe sfârșite apa micelară pe care o aveam şi mă gândeam oricum să-mi iau alta. Crema de mâini în varianta travel size e foarte comodă pentru calatorii şi de luat în gentuţă. Mi-a plăcut mai ales pentru textura foarte ușoară care intră rapid în piele şi oferă o senzaţie plăcut catifelată. Mini crema de zi Bruno Vassari are efect calmant şi oferă hidratare şi confort. Cunosc produsele Bruno Vassari şi m-am bucurat ca l-am primit. Plasturele Urgo full size mereu utile, le păstrez întotdeauna la îndemână.  M-a surprins plăcut cantitatea. Îmi vor ajunge pentru mult timp. Produsele Avon nu le-am încercat niciodată, însă m-am bucurat să găsesc mascara full size – Super Drama, destul de draguţă şi cu un aplicator revoluţionar, al cărui rezultat abia aştept sa-l vad.

Mi-a plăcut să descopăr chiar de la început cutiuţa roz care arată atât de drăguţ şi care îmi va fi real utilă pentru depozitarea ojelor, bijuteriilor, produselor tester etc., mai ales pentru ca au fost foarte drăguţi sa-mi ofere şi 4 stickere de diverse culori special pentru aceasta.

Per total mă declar mulţumita atât de surpriza Pink Box, cât şi de produsele primite!

